Education · 53 · 10.11.2022

Proiectul de service -learning  ,,Povestea produselor locale din perspective tiparelor textuale” al Liceului Teoretic ,,Pavel Dan” a participat  la prima ediție a Premiilor Naționale pentru Practici Eficiente de Service Learning

By REDACȚIE
Proiectul de service -learning  ,,Povestea produselor locale din perspective tiparelor textuale” al Liceului Teoretic ,,Pavel Dan” a participat  la prima ediție a Premiilor Naționale pentru Practici Eficiente de Service Learning

Proiectul de service -learning ,,Povestea produselor locale din perspective tiparelor textuale” al Liceului Teoretic ,,Pavel Dan” a participat la prima ediție a Premiilor Naționale pentru Practici Eficiente de Service Learning, eveniment organizat de Fundația Noi orizonturi în parteneriat cu Asociația Selegro, fiind premiat la categoria Cele mai bune proiecte de service learning la nivel național.

Felicitări elevilor și profesorilor coordonatori!

Proiectul ,,Povestea produselor locale din perspective tiparelor textuale”, aferent curricumulului tranzitoriu al disciplinei Limba și literatura română, clasa a IX-a și ,,orchestrat” din perspectiva modelului de proiectare curriculară centrat pe competențe și a profilului de formare al absolventului, a propus prin intermediul service-learningului experiențe concrete de învățare, conectând interdisciplinar discipline diverse, între care Limba și literatura română, Istorie, Biologie, Educație plastică, Educație tehnologică și TIC.
Proiectul a oferit contexte de învățare, în mod direct, pentru 27 de elevi, dar și, în mod indirect, pentru întreaga comunitate locală prin activitățile propuse, promovând într-o viziune ludică benzi desenate, dar și realistă, totodată, activități concrete de învățare, valorificând elementele din patrimoniul cultural immaterial, produsele locale, între care: mierea de albine, sucul de mere/ struguri, smântână, brânza, turta dulce, lavanda etc.
Metoda service-learningului la clasă le-a permis să aibă inițiativă, le-a dezvoltat competențe reale privind curriculumul și specificul disciplinei, au dobândit o mai bună înțelegere a sinelui, a comunității și a societății, au dezvoltat abilități de leadership, de comunicare, de lucru în echipă, au învățat sentimentul de ,,Împreună” și s-au făcut vizibili atât, în rândul cetățenilor din urbea de pe Arieș, cât și la nivel național.

sursa:Facebook/Liceul Teoretic Pavel Dan

BACK TO TOP